loading...
زندگی شیرین
یسنا بازدید : 748 دوشنبه 16 فروردین 1395 نظرات (0)

مثبت شدن بیبی چک بعد از چند ساعت و ازمایش منفی - نی نی ...

niniweblog.com/.../مثبت-شدن-بیبی-چک-بعد-از-چند-ساعت-و-ازمایش-من...
مثبت شدن بیبی چک بعد از چند ساعت و ازمایش منفی اطلاعات بیشتر : سلام من دوره هام 31 تا 37 روزن وامروز 38 پری ام و از پری هیچ خبری نیست لتروزول روز 3تا5 پری ...

مثبت شدن بی بی چک بعد از 12 ساعت!!!!!!!!!!! - صفحه 2 - نی ...

www.ninisite.com › ... › پيش از بارداري › آمادگي و اقدام براي بارداري
۲۹ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 10پست - ‏3 نویسنده
دوست جونا دوباره گذاشتم بعد از چند ساعت مثبت شد . دیگه خسته شدم تا چند روز دیگه منتظر میمونم و دوباره امتحان میکنم.نمیخوام تا بی بی چکم مثبت ...

خاطره ي اگاه شدن از بارداريتون - تالار گفتگوی والدین - نی نی پیج

forum.ninipage.com › بارداری
۲۳ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... بود با بیبی چک تست دادم و مثبت بود نمی دونستم چیکار کنم ساعت 11شب ... بی بی چک زدم اولش خط دوم نیفتاد بعد از 10 دقیقه یه خط خیلی کمرنگ افتاد. ... خلاصه یه چند روزی صبر کردم نزدیک 4-5 تا دیگه بی بی چک تست کردم ...

تست حاملگی بی بی چک (Baby Chek) - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=878163
بنابراین بیبی چک زمانی مثبت می شود که سطح هورمون ßHCG به حدی بالا رفته باشد که مقادیری از آن از ... ظهور رنگ در فاصله 5 تا 10 دقیقه مشكوك بوده و بهتر است چند روز بعد تكرار شود. ... در این موارد توصیه می شود تست 72-48 ساعت بعد تکرار شود.

خط کم رنگ در تست بارداری - نی نی رشد

niniroshd.ir/?p=708
۲۷ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بهتری زمان برای تست بارداری در خانه یک هفته بعد از تاخیر در قاعدگی است ) .... سلام دوستای گلم من پنج روز قبل از زمان پری بی بی چک گذاشتم مثبت شد پس .... مثبت شدن پس از چند ساعت که قابل قبول نیست،فقط جواب نهایی پس از ...

اطلاعاتی کامل و جامع در مورد بیبی چک - مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/54038_اطلاعاتی-کامل-و-جامع-در-مورد-بیبی-چک.html/
۲۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بیبی چک سالهاست که به عنوان یکی از روش های فوری تشخیص حاملگی به کار می رود. ... 1- بر حسب میزان هورمون موجود در ادرار نتیجه مثبت به صورت 2 خط قرمز طی حدود 40 ... 2- ظهور رنگ در فاصله 5 تا 10 دقیقه مشكوك بوده و بهتر است چند روز بعد تكرار شود. ... در این موارد توصیه می شود تست 72-48 ساعت بعد تکرار شود.

خاطرات من و بی بی چک - دل نوشته های من...در روزهای انتظار

roozhaye-entezar.persianblog.ir/post/95/
۷ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خاطرات من و بی بی چک ... اون شبی که بی بی چکم مثبت شد جلوم رژه میرفتن. ... چند ساعت بعد هم خود خانوم دکترم به موبایلم زنگ زد و تبریک گفت.

مرداد ۱۳۹۲ - پیچ و مهره ها هم عاشق می شوند!! - blogfa.com

pichomohre.blogfa.com/9205.aspx
ساعت 10 شب رفتیم از داروخونه خریدیم و امدیم خونه و دیگه 11 بی بی چک رو گذاشتیم و ... چک....چند دقیقه گذشت و دیدم فقط یه خطه. ... داد میزدم به خدا مثبت شدهههههههههههه پیچچچچچچچچ. ... خلاصه بعد از فرو کش کردن هیجان پیچ گفت مهره فکر کنم این اشتباهه!

قبل از مثبت شدن بی بی چک چه علائمی داشتید؟ - انجمن هاي نوزاد

www.nozaad.com/Thread-قبل-از-مثبت-شدن-بی-بی-چک-چه-علائمی-داش...
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - RE: قبل از مثبت شدن بی بی چک چه علائمی داشتید؟ ... اما من همیشه از چند روز قبل لک میدیدم که ندیدم این ماه گفتم حتما قراره یه جا بیاد من تا حالا از بی بی چک استفاده نکرده بودم گفتم برم یکی بگیرم ببینم اصلا چه شکلیه بعد روزی که .... گذاشتم ومثبت شد ومنم خوشحال ساعت 11 شب رفتیم بیمارستان آز دادم و بهم ...

دکتر رهام صادقي - بایگانی سوالات بالا بردن احتمال بارداری - ...

www.roham.ws › ... › سوالات زنان › بارداری موفق - نازایی
۲۲ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 12پست
براي مثبت شدن تست ، بايد دوتا خط قبل از 5 تا 7 دقيقه ... هر روز عصر ساعت 5 تست کردم . ... اصولا بی بی چک بعد از چند روز جواب درست میده؟ممنون ...

بیبی چک چند روز بعد - دانلود رایگان با لینک مستقیم

axahang.rozblog.com/post/5590/بیبی-چک-چند-روز-بعد/
دکتر رهام صادقي - بی بی چک چند روز بعد از مقاربت جواب می . ... معمولا چند روز بعد از نزدیکی بی بی چک مثبت نشون می . .... خط کمرنگ بیبی چک بعد از چند ساعت.

مهر ۱۳۸۷ - ღیک عدد ساراღ

sarasadr.blogfa.com/8707.aspx
... من شده شکر بی بی چکم مثبت شده دو تا خطه پر رنگ آزمایش گذاشتم واسه هفته بعد ... جمعه صب همه میگیرن میخوابن اون وقت من ساعت 7 صب بیدار میشم و خوابم هم نمیبره ... بی بی چک توتی + شده وای چقدر خوش حال میشم بالاخره توت فرنگیش اومد تودلش ... کار یعنی یه کار بیهوده اونا که باردارن بعد چند روز تاخیر هم بی بی چک شون منفیه

چگونه میتوان حاملگی را تشخیص داد؟ - نی نی دوم - پرشین بلاگ

newmam.persianblog.ir/1392/3/
۳۱ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بنابراین بیبی چک زمانی مثبت می شود که سطح هورمون ßHCG به حدی بالا رفته ... منفی شدن حاملگی رد نمی شود و در صورت شک به حاملگی چند روز بعد باید مجدد چک شود. ... در این موارد بهتر است آزمایش 72-48 ساعت بعد مجددا تکرار شود.

فرشته کوچک من

www.poorme.blogfa.com/
10 روز بعد بعد ساعت 9 رفتم آزمایشگاه ... گفت چند لحظه اجازه بدین ... امروز صبح داشتم خواب میدیدم که یه بی بی چک گذاشتمو بی بی چک مثبت شده بودو من و پرهام با ...

1

gynecology.blogsky.com/comments/post-275
... یو ای کردم امروز بی بی چک گذاشتم و مثبت بود با یه خط خیلی کمرنگ ایا ممکنه به ... چند وقت پیش رفتم متخصص غدد که ببینم می تونه کاری برای بلند شدن قدم بکنه یانه. ... سلام خانم دکتر من دوباره بی بی چک گذاشتم اول صبح یه خط کمرنگه ولی ظهر .... قعلا قطع نکنید ۴۸ ساعت بعد ازمایش را تکرار کنید اگر منفی بود قطع کنید در ...

بهترین زمان استفاده از بی بی چک برای اطمینان از بارداری چه ...

rangezendegi.com › بارداری و زایمان
۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر پریودی منظم داشته باشید ٬پس تاریخ استفاده از بی بی چک رو میدونید ولی اگر ... یه تخمک حدود ۱۲ تا ۲۴ ساعت بعد از رهاشدنش هنوز زنده میمونه . ... خارج رحمی داشتید ٬ احتمال داره که تست بارداری هنوز برای چند هفته مثبت باشه .

** مادرانه ** [بایگانی] - صفحه 17 - Ashpazaneh | آشپزانه

www.ashpazaneh.com/archive/index.php/t-4330-p-17.html
سلام بی بی چک بعد از 6 ساعت خط دومش صورتی خیلی کمرنگ بشه قابل اعتماده تو نی نی سایت ... دقیقه خیلی اعتباری نیست ، بهتره چند روزه دیگه دوباره بی بی چک بذاری تا مطمئن بشی. ...... بچه ها ممکنه بی بی چک مثبت نشون بده و طرف باردار نباشه?

فیلم آموزش صحیح استفاده از بی بی چک برای تست بارداری

2tarke.com/3339/home-pregnancy-test-video/
۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آموزش استفاده از بی بی چک و تشخیص مثبت یا منفی بودن آن ... چند روز بعد از رابطه ی جنسی میشه با آزمایش خون حامگی را تشخیص داد ؟ ... های hCG در بدن یک زن حامله هر ۲۴ تا ۴۸ ساعت یکبار ، دوبرابر میشه و ممکنه بی بی چکی که روز ...

بعد بی بی چک کی جواب میده - زد ایکس ان

www.zxn.ir/بی-بی-چک-کی-جواب-میده.html
۲۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - معمولا چند روز بعد از نزدیکی بی بی چک مثبت نشون میده – … .... خلاصه ساعت 22:45 دقیقه اینطورا بود که به خودم گفتم حالا بذار به بیبی چک بذارم!

لطفا کمکم کنید ازمایش بتا منفی بی بی چک مثبت - ...

mamasite.ir › ... › بارداری و زایمان › مباحث مامایی و زنان
۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همون روز بی بی چک مثبت شد فرداش هم مثبت شد یه باردیگه هم مثبت شد ولی ... رز ابي عزيزم بي بي چك بعد از چند ساعت نتيجه درست نيست نهايت ...

وقتی فهمیدم مادر شدم... [بایگانی] - Ashpazaneh | آشپزانه

www.ashpazaneh.com/archive/index.php/t-3430.html
وقتی بیبی چکم مثبت شد از شوق همینجوری اشکام داشت میومد تا چند ساعت تو حال خودم نبودم. ... دیشب وقتی دیدم بیبی چک دو خط انداخت چشمام گشاد شد ... دفعه بعد همون ماه بازم باردار شدم اما این سری می ترسیدم با همسری رفتم از دادم جواب مثبت شد برقو تو ...

راهنما و مناسب ترین زمان استفاده از بی بی چک ها - نازوب

www.nazweb.ir/news_detail_3741.html
جنجال دستگیری هدیه تهرانی بخاطر تجمع بی مجوز (عکس) ... دهند؛ هر چند یك هفته بعد از موعد پریود بعدی، اكثر این تستها می توانند نتیجه مثبت حاملگی را ارائه دهند.

تست حاملگی خانگی ( بیبی چک ) | کودک آنلاین

www.koodakonline.com/.../51c00a4fee2a4cf2b977ed0879f49362
تست حاملگی خانگی ( بیبی چک ) :تست حاملگی خانگی، می‌تواند وجود هورمون نشانگر ... 1- نتیجه مثبت(حامله بودن ):هر دو خط موجود بر روی تست رنگی و مشخص می‌شود. ... 5 تا 10 دقیقه مشكوك است و بهتر است تست بیبی چک چند روز بعد دوباره تكرار شود.

طرز و زمان استفاده از بیبی چک - آسان طب

asanteb.com › سلامت
روش و طرز استفاده از بیبی چک یا بی بی چک به این صورت است که ادرار را در ظرف تمیزی ... مثبت: آشکار شدن دو نوار رنگی در نواحی کنترل و پائین تر از آن ... صورت منفی شدن حاملگی رد نمی شود و در صورت شک به حاملگی چند روز بعد باید مجدد چک شود.

قیمت روز بیبی چک - درسا

dorssa.ir/قیمت+روز+بیبی+چک.html
روز پریودم تست بیبی چک مثبت نشان در همین چند روز از بیشتر دکتر رهام صادقي ... بیبی چک بعد از چند ساعت روش تشخیص حاملگی در منزل مردم به بِیبی چک باشد ...

ادرار | برناک

niniapp.com/tag/ادرار/
برای اینکه تست حاملگی خانگی مثبت نشان دهد، باید میزان هورمون HCG به سطح مشخصی برسد. ... ادرار را در ظرف تمیزی مانند لیوان یکبار مصرف ( در هر ساعت از روز) جمع آوری نمائید. ... در فاصله 5 تا 10 دقیقه مشکوک بوده و چند روز بعد تکرار شود. .... تست تشخیص بارداری در منزل یا بی‌بی چک، وجود یکی از هورمون‌های نشانگر بارداری به نام ...

خسته نباشین خانوم دکتر من یه کیست خیلی کوچولو دارم در حد ...

www.madarclub.com/fa/qans/29284
معمولا" 24 تا 36 ساعت بعد از تزریق تخمک آزاد خواهد شد . ... احتمال باردای وجود دارد مگر اینکه تست بی بی چک خطا داشته و مثبت کاذب شده باشد وگرنه در زمان ... خانم دکتر خواهرم الان هفته 6بارداریشه چند روز پیش یه لکه خیلی کوچک روی لباس زیرش دیده ...

زمان به کار بردن بی بی چک - کلوب

www.cloob.com/timeline/answer_226108_918028
۱۶ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اطلاعات بیشتر : تست بی بی چک تا چند مدت بعد از بارداری می تونه نشون بده که بارداریم؟!! 24 ساعت؟ ... عزیز من خودم درست یک روز بعد تاخیر در پریودم بی بی چک استفاده کردم و مثبت بود و این زمان تقریبا 2هفته بعد از تشکیل ...

بی بی چک مثبت بعد از چند ساعت - مانتو عطر ادکلن زیورآلات

womanshop.rzb.ir/post/1125/بی-بی-چک-مثبت-بعد-از-چند-ساعت.html
مثبت شدن بی بی چک بعد از 12 ساعت!!!!!!!!!!! - صفحه 2 - نی ...www.ninisite.com › ... › پيش از بارداري › آمادگي و اقدام براي بارداريذخیره شدهمشابه۲۹ شهریور ۱۳۹۱…,بی ...

مثبت شدن بیبی چک بعد از چند ساعت

www.divi.ir/مثبت-شدن-بیبی-چک-بعد-از-چند-ساعت/
مثبت شدن بیبی چک بعد از چند ساعت. مثبت شدن بی بی چک بعد از 12 ساعت. مثبت شدن بی بی چک بعد از 12 ساعت دوست جونا دوباره گذاشتم بعد از چند ساعت مثبت ...

برچسب ها بی , مثبت , ساعت ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 201
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 628
  • بازدید ماه : 1,713
  • بازدید سال : 37,101
  • بازدید کلی : 546,805
  • کدهای اختصاصی